Its just those rainydaaaaaaaaaaayz

Enough is enough, har insett att jag inte tänker och sitta tänka på alla onödiga probs man har! WASTE OF TIME
Har det så mysigt just nu, det kol svart utomhus sitter här med dämpad belysning och med en skön filt and last but not least så  hör  man hur regndropparna faller ner! coooozy!`?
Det nu man önskar att man kunde ha saker och ting perfekt but hey what are dreams for? inte är det bara nått vi kan rymma iväg till, utan de nått vi ska kunna uppfylla om vi så väl vill!

Och min dröm just nu är att bara fix broken things, may sound weird, men jag är en sådan person som inte kan knuffa bort saker bara för att i cant deal with theme!, jag va så förut, men har insett att det drabbar mig och ingen annan!
Nu har saker och ting flytit upp till ytan, och väntar på att det skall tas upp! 

But for now ska jag sitta här with me,my self and I och njuta av regnet och mitt eget sällskap!

Så peace out, simma lungt;)


Kommentarer
Postat av: Jackie Chan

Ditt sällskap är inte dumt. Just so you know :)

2008-11-10 @ 18:14:36
URL: http://laimanlouise.blogg.se/
Postat av: amela

Ditt hår dödar mig!

2008-11-24 @ 01:28:14
URL: http://amelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0