One wish

Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden 1 år, då var jag  med mina vänner dag in dag ut,skoltiderna va bäst.
Speciellt om man har dom  vänner jag har,Tegiz, Sinisa,Medi,Elin,Fia, Azra,Dunker ALLA PRECIS ALLA er saknar jag som bara den!  Vi va som en stor familj, hade någon av oss problem, så var vi alla där!
Minnen av att vi satt i den där soffan och prata om allt och inget , precis som serien VÄNNER!
Det känns så fruktansvärt tomt utan er allihop, nu har alla gått vidare med sina liv, vissa jobbar, vissa är i lumpen, vissa pluggar...jag önskar er alla det allra bästa och vackraste, vi må bara har varit med varandra i tre år, men det känns så mycket mer.


Medi-våra diskussioner om hur dumma i huvudet våra ex va och att vi va så mycket bättre, våra pratstunder om hur allt va så orättvist och hur VISSA lärare va dumma i huvudet, saknar sättet du skriker som en "FITTA"  och sättet du skrek MIRCSH ( eller hur de nu än stavas) åt Sinisa hela tiden haha

Azra- Vet inte hur jag hade klarat det utan dig i klassen, Vårat eviga tjat om hur vi ska förbättra våra betyg och se till och lämna in allt i tid, ditt härlga skitzo humör var något vi alla älskade, klassens moder fo life! hahaa

Tegiz-Min teddy björn! utan dig och din positiva inställning så kom man inge vart, du hjälpte till hela tiden, lat va du oxå för den delen haha, komm alltid in till klassrummey fem över halv nio när uppropningen skedde PRICK halv nio.
Ditt skratt är något man saknar!

Sinisa- Hahaha råttan själv! tro det eller så saknar jag dig riktigt mycket, din sjuka humor och ditt sjuka sätt och bara va haha, men i slutet av dagen så insåg man att du var en person man har flippat med rätt mycket och kommer alltid vilja ha dig som en vän! hahaa tror den kvällen vi hade läromiddag bevisa en hel del HAHAHA

Elin-Vart ska ja börja! du är BOKSTAVLIGEN en ängel, vårt beteende tillsamans fick oss att se ut som att vi gick på dagis när vi va dom äldsta på skolan! Mycket har man gått igenom och alltid har du varit där, ditt skratt och leende är defenitivt något som smittar av sig, saknar dej så innåt helsike! och glöm inte jag ska FORTFARANDE lära dig och skaka på rumpan haha!

Fia-Världens sötaste människa, du är GULDVÄRD! du är en av dom få som förstår mej, och jag är evigt tacksam för att få va din vän, haha minns våra små planer vi skulle utföra innan studenten men dom vart ej av, men kolla på den ljusa sidan vi har hela livet på oss att utföra dom!

Dunkern(Fredrik)-Min sockertopp haha! våra mulatter vart aldri av seruuu!! hahahahaha men vi kan allti ha dom i tankarna, kom ihåg det skulle va ett heeeeeeeeeeelt fotbollslag!


Nu bor jag här i storstaden och kan så gott om säga, det känns så förbaskat tomt utan er, spelar ingen roll om jag skulle ha världens möjligheter, eller om jag skulle känna mig lycklig för stunden, för i slutet av det hela så är det ni jag kommer va stolt över för att ha er i mitt liv, har växt upp med er åh gott igenom en hel del!

Älskar er!







Kommentarer
Postat av: Tora

Ey lägg in lite bilder på Tora!

Känner mig ensam

2008-11-17 @ 10:23:16
URL: http://tjd.blogg.se/
Postat av: almedina

hahahhaha va mysiga bilder..jag saknar också alla:( när kommer du till örbero och hälsar på`????????? hur har du det?

2008-11-17 @ 13:40:18
URL: http://almedina.blogg.se/
Postat av: Elin

Babe, du är för bra :D Jag saknar dig!

2008-11-21 @ 14:51:15
Postat av: almedina

du är utmanad av mig att skriva sju saker om dig själv hun!

2008-11-24 @ 17:29:46
URL: http://almedina.blogg.se/
Postat av: elmaco

ojojoj nu längtar man till sin student :D

2008-11-30 @ 01:10:32
URL: http://4leafcloverrr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0