Time to update?!?!

Under dessa dagar har det inte varit nå action alls! eller aa säg nån dag det brukar vara någe action!
I Måndags så åkte jag hem till min familia och spenderade min b-day, vart inte så mycket utav den, kvällen slutade med att man satt hemma hos Emmi med en fet godis påse och tjocka,like always!
Jag va hemma i några dagar and take my word for it, det va sköööönt, det är så otroligt sjukt hur jag har tröttnat på Sthlm o människorna här, jag ville bara hem hem hem!
I Onsdags kom jag tillbaka till storstaden och vandra vidare till damerna Tanisha&Jeffi, vi bestämde oss sedan för att dra ut och ha en skön kväll and we ended up at Laroy, kvällen kunde blivit PERFEKT, hahah men neee så vart den inte hade ändå skoj med flickorna!
Torsdags, vart de slaaaaaaaaaaaaaaaaap time hos Tanisha, gjorde inte ett skit, Jag och T satt o seeega medans våran House wife Jeffi laga en goooooooood kladd kaka och sedan till middag vart det lax med ris! yuuumi!!!!

Annars mina vänner har det varit slaaaaaaaaaaaaaaapy mooode!

Need some action in my life alltså!
DARN IT

Sommaren 07? eller 06? haha

Kommentarer
Postat av: elmo

"nå", "någe" haha, vart i sverige kommer du ifrån?

2008-11-04 @ 19:24:04
URL: http://signedbyelmaco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0