It all started back in 1989

Klockan e  låångt över tolv and guess whuuut its  my B-DAY! 
Minns när man man va liten o man inte kunde somna kvällen innan för att man  va så exited, men nu så känns de som en helt vanlig dag för mig! 
Visst har man sett emot denna dag no fuss 'bout that, men ändå det  känns inte som värsta  grejen o fylla 19, lär inte kännas som värsta grejen o fylla 20 för den delen heller, but hey de blir vad man gör det till.
Allt jag kan säga e Tack gud för ytterligare ett år till och hoppas på allt fler!


Happy b-day to meeeeeeeeeeeeee!!!!!

Plus klippte Tooora hår  ikväll o säger ba en sak! Tora goes Tuppkam  hahah stackaren!!



Kommentarer
Postat av: Agnes

Grattis! :D

2008-10-30 @ 02:13:31
URL: http://slashi.blogg.se/
Postat av: Pierre

Jag säger det här också:



Gratz Darling! (K)

2008-10-30 @ 18:46:37
URL: http://pjar.blogg.se/
Postat av: Sam

Jag hoppas du lyssnar av ditt mobilsvar! :)

2008-10-30 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0