Leeeeeeeeets talk about sex baby!




Det regnar ute och jag sitter här och lyssnar på Salt 'N Pepa.
Imorn bär det OFF to lägenheten o fortsätta städa..va sägeru om det Winta, ska vi sitta och titta på dom GLADA jorgubbarna!
Kusin vitamin blir hela 21 år imorn och firas ska han självklart göra, men de får bli på fredagen! Riktigt sjukt hur tiden bara riner iväg, Sjukt att ja ska bli hela 20 år nästa år (inshallaah)
sjukt att WINTA blir 20 om två månader din gammmmmlliiing asså!
Igår satt jag och winta och hade en härlig minnsstund to back in the days där det enda man brydde sig om va vilka Spice girls bilder man hade, och att man såg till o ha alla klistermärken and shit och inte nog med det så ser jag att mina bröder sitter och spelar Super mario dom hade plocka fram mitt gamla nintendo spel från källaren! guud vilka underbara tider det var
Men nu ere min tur och spela, har väntat heela dagen förbaskade snåla ungar låter mej inte spela! but hey jag skulle inte heller låta nå annan ta min supermario ifrån mej! 
ska få  mej en härlig nostalgi tripp hahah!


Ps.
Tycker om och driva dej till vansinne!
Tycker om när du hatar mitt sätt o snacka "Hood"
ditt sätt och rycka!
Nöööt!
You really make me feel good!

Kommentarer
Postat av: Winta

ahahhaha Jordgubbar.. jag ska ta med mej min cam så vi kan filma the smiling jordgubbar.. de var faktiskt liiiite läskiga... ahhaha men de kom at the right time.. when er needed some good ol' laugh.. :P lol

och nu panik över min ålder... OMG 20!!!! 20!!!!! i'm an old woman... menopause soon??

2008-10-01 @ 17:51:37
URL: http://CaandyGirl.blogspot.com
Postat av: Betty Mello

Kostade din kedja också 800 kr? HAHAHAHAHA :P

2008-10-02 @ 13:34:01
URL: http://www.bettymello.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0