What is up with that?

Igår satt jag på T-banan på väg in till stan., jag har min musik på och är  i min egna lilla värld, mindin' my own bussnies.
Nästa stop var Medborgarplatsen och det kommer en random tjej och sätter sig mitt emot mig, inge märkvärdigt med det, efter några minuter så märker jag att hon stirrar lite väl mycket på mig och ja tänker whats up?  har hon fått en stilla blick eller vad händer?
Jag ser att hon börjar prata med mig, jag tar bort mina hörlurar och ba "huuh"?  så upprepar hon " Du är väldigt söt och fin"  Jag ba " Aha HE HE tack" sen så upprepar hon det IGEN, " NEJ asså du är riktigt söt assåå" Och ja tänker shit alriiiiighty har fattat de:P
Jag försöker låtsas som att hon inte e där, och börjar kolla runt o njuta av min musik...men efter en minut så ser jag att hon glor igen....och inte bara glor utan hon freakin käkar upp mig med hennes blick, hon börjar slicka sig om läpparna och grejjer, ja ba " whuuut" det enda som går runt i mitt huvud är "FREAK, SKÄMS HON INTE!?"
Nu är nästa stop T-centralen and its time for me för och gå av, jag ställer mig upp går mot dörrarna och märker att hon börjar komma räääääätttt nära mig, ja ba " shit måste av nu nu nu " så när dörrarna väl öppnas  va tror ni hon gör  HON FREAKIN TAR MIG PÅ RUMPAN! jag blev så rädd så att jag hoppa till och tappa mitt ena örhängen mellan tåget och plattformen, asså ner på själva spåret, Jag flippa självklart, hon vänder sig om och ba " förlåt gumman, kan köpa ett par nya till dig"   och ja tänket  driiiiiiiiiiiiiveru med mig? jag va så arg så det enda ja slängde ur mig va " GÅ BORT FRÅN MIG"

Asssååå det andra gången på en vecka jag blir attackerad av BRUDAR!!!!!
What is up with thaaat! och den däär  bruuuden  inne på mango som ville bjuda mig på middag och sa att hon hade mycket och erbjuda..är ärrad!!!!!!!!
Jag har absolut inget emot gay people, har två kompisar som e homosexuella! men ska man ragga upp en gör det smidigt kom och inte o ta mig på rumpan, eller kom inte och säg att du har mkt o erbjuda CUZ THATS JUST SOME SCARY SHIT!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Hmm, du måste ha en jävla stark dragningskraft, Hany! =)



Nämen, ryt ifrån when you don't like it!

2008-10-20 @ 13:07:57
URL: http://pjar.blogg.se/
Postat av: Aaliyah

AHHAHAHA fettt synd NASTY shiiet!

2008-10-20 @ 16:19:41
Postat av: Sam

Lol, nu vet du vad vi killar måste genomlida varje dag... Busvisslingar, ass-grabbing och blickar som säger att vi är köttstycken... Hemskt! HEMSKT! :P

2008-10-20 @ 18:59:12
Postat av: Anonym

lol sånt händer aldrig i gbg hahaha

2008-10-21 @ 17:19:27
URL: http://itssignedbyelmira.blogspot.com
Postat av: Martina

Vilken strange story! Själv var också med om något skumt på T-banan för ett tag sen. I morgonrusningen känner jag något hårt mot rumpan. Vänder mig och ser en man 40+ som står och trycker sin snopp mot min rumpa! Försöker att flytta mig men istället nyper han mig på rumpan...vet inte om våra afrikanska rumpor lockar till sånt!

2008-10-24 @ 22:12:25
Postat av: diana otara

haha damn, älskar ditt språk här ;)

2008-10-25 @ 19:09:37
URL: http://malkysoltani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0