No place like home!

Harr tyvär inte uppdaterat så mkt den senaste tiden, och orsaken till det är för att jag har ba inte pallat helt enkelt pga att jag har jobbat, och haft gaalet mkt att göra! men nu ere slut på de hela

Kom nyss hem till min stad FLEN, hem till mina kära småsyskon och mina föräldrar!
LJUVLIGT!
Jag hann också träffa nåra amigos&amigas, och kan konstatera att jag har saknat dom groovt, har saknat allt med Flen om ja ska va ärlig!
Call me crazy men Flen,,,,I LOVE!

Har saknat mina små syskon som bara den, och en sak ska ja tala om att min minsta stjärna Haron har börja snacka flytande nu! och jag har ba vart hemmifrån i två-tre veckor! Snacka om att missa grejjer..!


Min lilla stjärna!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0