Another day

Godmorgon! !
Här har jag degat som bara den  framför filmen Rambo sedan baby stack iväg till jobbet för ca två timmar sen har nämligen inte haft turen på min sida och somna om!
Idag är min sista dag  i sthlm för ikväll åker jag och Louise till vår käre stad Flen och passar på och träffa famijen och är där  tills på fredag då det är dags för London...

Har en lång dag framför mig, först in till stan om jag orkar, sedan hem igen och börja städa lite, sedan börja packa och jag hatar att packa vet aldrig vad jag ska ha med mig har alltid en tendens att ta med för mkt, men nej nej mamma får hjälpa mig på traven när jag väl kommer hem ikväll!
Igår kväll va min sista kväll med baby, senare idag lär jag bara få  vara med han i drygt 1 timme  för han ska sedan sticka iväg på middag hos några vänner  så jag får passa på och  pussa och krama hur mkt som helst under den timmen
Oh yeeees



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0