Friday 13th

Min mamma och Pappa är suuuuuuckers för skräckfilmer och tro mig så freaky som dom kan va så har dom en samling på skräckisar längst bak i förrådet and let me tell you jag har gått igenom alla dom filmerna med en massa kuddar och filtar på mig PLUS sittandes mellan Pappa o mamma! SO WHUUT! Jag är en fegis i know, o ja kan tääääänka mig hur många som njuter av att jag säger att jag är en fegis just nu! Haha
Men hur som helst, nu på Fredag är det ju den "fruktade" dagen alltså Fredag den 13:e och då går filmen Friday 13th (Jason) på bio, do i dare? Hmm
Härom dagen såg G och jag såg filmen The unborn den va rätt bra, men inte sååååå läskig som jag trodde, at least så va de inte läskiga scener efter läskiga scener du fick chansen och andas och ÄTA!

Men people, som jag sa Mom & Pops looooove skräckisar och har defenitivt sett alla Jason filmerna och jag har sett dom between my fingers, men jag remkomenderar dom om man nu vill se en äcklig film med massa blod och  ungdomar som dör!Mouahah

Trailern




Do i dare!:P

Kommentarer
Postat av: Louise

Fruktade menar du väl? :P

2009-02-11 @ 12:22:09
Postat av: BamBam

Du glömde ta upp att du flaxar med armarna som en robott när du blir rädd!

2009-02-11 @ 12:22:50
Postat av: Anonym

Louise: Yeah yeah yeah you know whut i mean JACKIE!!

BamBam:HAHAHAH hände EN gång!:P

2009-02-11 @ 12:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0