Hany says whuuut

Ni vet då man säger att det är små saker som räknas, that is the god damn truth...Små gulliga oväntade sms kan göra ens dag sjuuukt bra.
Som t.ex när baby skickade ett sms när jag va i köket o han satt framför datorn i vardags rummet, då han skrev
 "Du är det bästa som finns" saken va att det kom från ingenstans, belv heeelt glad må jag säga, ni vet då när man får en sån pirrig känsla av lycka exakt så kände jag mig!

Jag är så jäkla lycklig just nu, jag en sjukt underbar familj, härliga älskade vänner som hållt sig kvar genom allt och en sjukt underbar man i mitt liv....KAN DET BLI BÄTTRE..dont think so, förutom om ja o baby skaffar en fet strandvilla i Bahamas:P

Allt går så bra, och jag mår så bra och jag tackar gud för det!¨



Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

Och en UNDERBAR-SÖTT-BÄÄSST Kuusin yeepp thats MMEE :D!<3

2009-02-02 @ 16:22:15
Postat av: elmaco

fett sööta !

2009-02-02 @ 18:07:27
URL: http://4leafcloverrr.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Aaaaaawww, för söta! You to make such a great couple!

2009-02-27 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0