Hmmm!



Nått jag alltid undrat är varför folk jämt ska klaga över saker när dom själva gör samma grej, rätt så onödigt må jag säga
Är det för att man själv ska må bättre för att man klagar på den andra och få den att se bad ut?
Nått som jag har märkt den senaste tiden är att man får väldigt många sms o samtal  angående
om att man inte hör av sig?! men varför i hela friden hör inte du/ni av er det är väl av samma andledning i suppose, sen det här med" varför kom du inte vi skulle göra det och det vi hade ju planer" Hmmm  det väl en anning svårt vad/när man ska vara  när man inget fåår veta...

But it's cool det visar ju en hel del bara
Lite synd bara må jag säga!


Kommentarer
Postat av: Dena

Ohh så härligt att höra!!! TACK

2009-02-17 @ 17:42:47
URL: http://denaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0