Im back

And im sick! Som vanligt har ju jag en väldans tur i allt! NOT!
När jag väl skulle åka ner till min familj i Flen så visar det sig att alla e helt genomförkylda greeeeeeeeeat!
Nu när jag är tillbaka så sä känner jag hur mig huuuuuur dål...eller nee tänker inte skriva om hur sjuk jag e för enligt baby så är hypokondriker! TÖNT"
Hur som helst, jag hade så otroligt sköönt nere i Flen, visst jag hann inte träffa alla filurer som jag hade tänkt mig, men jag fick spendera en massa tid med familjen vilket jag hade saknat så inåått helsike!
Pirogerna som jag och mami skulle göra åt baby haha vilket jobb det vart, treeeeee timmar ladies&gents 3 långa timmar tog de och neeeej det är inte vilka piroger som helst utan det är sambuuuuuuuuuuuusa people somaliska piroger så att säga! jag tog med ca 20-25 igår och idag så är dom redan slut!




Syns att vi är syskon va!? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0