Long time no writin'

Har varit en bloggtorka nu but what the heck im back, eller som sagt jag har mina perioder.
Vaknade för en stund sen och insåg att jag mumlade för mig själv och pratade som om Baby va här sen mäker jag att katten bara står där och tittar på mig som om jag vore a nutcase måste drömt att han va här eller nått !!

Men hur som helst people igår kväll var det nån slags sminkkurs @ Anna-Nicole's place, en kvinna som jobbar inom  Mary Kay skulle komma dit och vi skulle få en liten leason om alla hudprodukter som passa vår hud/färg!
Such a gurlie gurl nite, va roligt, senare under själva " kursen" så fick vi en uppgift och det var att skriva upp 5 namn och nr till dom personerna som vi tror kan vara intresserade av att få denna kursen helt kostnadsfri och den som skulle vara klar först och skrivit ner allt skulle få a little priiiiiiiiiiiize!  AND  i did it! haha
´Som present fick jag en liten Mary Kay väska med en lila/guldigögon penna & en brun läpp penna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0