Oops



Jag har så jäkla svååårt när människor ska sitta och knäcka och vrida på deras body parts, som till exempe Louise jag blir helt tokig när hon sitter brevid mig och ska knäcka på nacken för jag e så jäkla känslig vid sånt får en sådan äcklig känsla som om hennes nacke skulle gå av typ!
Men hur som helst igår kväll innan jag åkte så va jag med baby och vi  låg och kolla på Tv:n då han har sin arm runt min nacke på nå konstigt sätt sen efter en stund så vred jag mig för fort o han höll emot så va tror in händer min nacke knäcks god damiiiit, jag blev sååå räääääddd!! jag av alla personer har skiiiiiiiit svårt för sånt och har aldrig aldrig ens knäckt min nacke på de viset inte vad jag minns och tro mig jag skulle minnas så känslig som ja e men aaa ni må inte tycka att det va en big händelse BUT for me it was, första gången jag knäckte min nacke and it was gooooooood

Fast har lite ont ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0