Talk about otur!

Helg är något alla  oftast  ser fram emot, iaf jag o baby.
Vi hade planerat att gå på bio och få hem den underbara sängen som han beställt.
Under själva lördagen sitter vi hemma och väntar på att leveranskillarna ska komma med sängen och montera ihop den, Dom ringer vid 11 tiden och säger att dom är här runt 2 tiden...okey  thats fine vi väntar!
Klockan blir 3,4,5 och fortfarande ingen säng, Gustav ringer och frågar om det hänt  nå, men nej dom talar om att det vart lite förseningar yada yada yada dom va här vid 6 tiden iaf, och plockar in allt i vardags rummet baby och jag är helt exited för att få en ny säng! efter dom plockat upp allt så ber dom Gustav och skriva på samtidigt som han frågar " Ni ska väl montera ihop den?" " neej neeej inte av oss" säger dom!
Men näheeee av vem dom, dom rycker på axlarna och går sin väg!
Baby sitter där heeelt pissed off med flera paket i små delar som då ska föreställa hans säng, Mio, butiken som han beställde sängen utav hade han ringt till men jahaaa dom stängde för typ 15 min sen, otur! Istället skrev han ett väldans låååångt unhappy mail till dom!
Men hur som helst så ville Baby att vi drog på bion som vi hade planerat för han inte skulle palla sitta hemma, vi kommer dit köper snacks bla bla väntar på att få bli insläppta kollar på vilka stolar vi ska kolla på, and guess what!
Vi fick två stolar som inte ens är brevid varndra utan de är en fet jäkla gång i mitten så vi sitter typ 5 meter i från varandra, KUL! men sen till slut fixade det sig en tant kunde byta plats med oss så vi fick sitta brevid varandra,
Men hur som helst TALK ABOUT OTURS HELGEN.

Speciellt nu när jag sitter här och e heeelt sjuk, tror det influensa på G, tur att Baby kan ta hand om mig då!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0