You know whuuut



 I woke up this mornin' with big as smile on my face 'N let me tell you it felt so god for saken goood!
Den senaste tiden har jag bara inte pallat med saker och ting, jag har typ lag´t ner all energi och bara glidit mig igenom alla dagar som gått with my head down!
But it is time for changes ladie&gents, nu ska jag ta tag i saker och ting lite mer, sluta ta åt mig saker som jag har gjort av en weird anledning and just bring the 'ol Hany back!
Och sluta bry mig om saker och ting som då inte alls är viktiga

ENERGI TJUV


Kommentarer
Postat av: IRMA

Hehee aah hon har ju fått barn o grjeor =P . Jass va nice, va ska du plugga till ?

Ne ja jobbaar ! =) Händer i helgen dah ? PUssss

2009-02-18 @ 15:32:37
URL: http://iiima.blogg.se/
Postat av: climx

eneeeergiitjuuuv hahaha bitch your stuck now too :P hahah fan jag ser så fram emot fredag luuuv ..missa inte förbaskade planet nu bara och kom fram i tid och ring eller smsa mig before u guys grab the bus in stansted...o checka mi blogg :) www.mah-o-gany.blogspot.com

miss youuu pretty ass

2009-02-24 @ 09:43:59
URL: http://www.mah-o-gany.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0