Atttans!

Kom hem för en stund sen, va ute och promenera med baby, eller med andra ord vi skulle ut på en powerwalk!
Vi bestämde oss för att gå i ca 45 min, ut till farsta och sen tillbaka och baby är 189 cm lång och ja är 169 så ni kan ju tänka er att ett steg för han e två steg för mig..fusk!!!! men hur som helst när vi väl hade gått en halvtimme, jo va händer då mitt förbannade knä börjar värka galet mycket=( dags och kolla upp det igen!

Nu sitter vi här på soffan, han med sin tidining och jag med datorn, precis som ett gamalt pensionerat par!
ljuuuvligt



Kommentarer
Postat av: Aaliyah

döööör av gaarv när ja kolla på bilden hahaha <3

2009-01-07 @ 10:03:29
URL: http://aaliyahkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0