Det där......

Med att  vara skit nervös när man träffar sin pojkväns/flickväns föräldrar är något jag kan relatera till!
Förr igår skickar Baby sms till mig om att jag ska få träffa hans pappa & hans tjej...jag läser smset over 'N over again och känner hur nervös jag blir, inte nog med så säger baby" aa men kan inte vi baka nått  när dom kommer så kan vi fika"
Men jahaaaa, att Babys pappa äger ett fik och är kung när det gäller att baka gör ju saken bättre för mig, jag som e så van med mina stinkin' kladdkakor och sockerkakor haha! Så ni kan gissa vad det blev, KLADDKAKA med cashew nötter( kakaon tog slut så det vart för lite, attans)

För  ungefär tre timmar sen plinga det på dörren och jag trodde jag skulle gå under!
Baby öppnar dörren och där står dom med feta leenden, jag  försökte gömma mig bakom baby lite sådär diskret,(Not a good look) men till slut så sticker jag fram handen helt skakis och hälsar!
Efter att man har suttit och prata lite så där mysigt så var det dags för fikat, och det första jag tänker på e the dissaster till kladdkaka, baby skär upp nåra bitar och lägger på tallrikarna med lite grädde, medans jag sitter där och tänker "Skiiit hoppas hoppas detta blir bra!" så hör jag " Mmmmm, va gott" jag vart helt snopen och slängde fram ett litet mesigt "Tack"
Såg att baby och fadern sin tog mera och mitt leende vart större! haha man får ju hoppas att det inte vart lite sympati i det hela och att dom tvinga i sig allt mot sin vilja haha!
Men hur som helst så vandra dom vidare för en timme sen ungefär and let me tell you JAG ANDADES som att jag inte hade fått känna ett enda litet snippa luft på hur länge som helst!
Allt gick hur bra som helst, Baby vart glad, jag vart glad now its DONE!


Bara Mamma Kajsa kvar!;)

Nu ska ja titta på Americas best dance crew

Over and OUt!


Kommentarer
Postat av: adlen

hahahaha, de va d mysigaste ja hört =) hanyyyyy, bor ni ihop?! ;) och du, ja kanske, men bara kanske ska till sthlm 6 feb oh helgen, va gör alla då?

2009-01-27 @ 19:11:00
URL: http://adlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0