Godmorgon

Im checkin in!


Sitter här på soffan och bara är, denna dag verka bara vara ännu en dag with no action in it, har lust och krypa tillbaka i sängs och bara stanna där tills nån kommer och rycker tag  i mig och ba " Hany kom igen vi ska bla bla somethin somethin"


Mina tankar försvinner till människorna som skulle kunna göra mkt för en sådan här lugn dag som jag då hatar,Mina tankar går till människorna som får möta världens orättvisor,Barnen som inte får chansen att vara barn, medans jag kan sitta här och tänka tillbaka till alla mina barnminnen.
Mina tankar försvinner till människorna som fruktar för morgondagen. Listan goes on and on tyvärr
Jag är så tacksam för det jag har, jag är så tacksam att jag har en familj som mår bra är så tacksam för att jag kan gå ut och slippa oroa mig för att få en bomb över huvudet!


Im checkin out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0