im such a nucklehead

Dessaa dagar har jag haf dom mest sjukaste drömmarna, en av dom är bl.a att Samira blir kidnappad utav Jihad och att jag är värsta FBI agenten, andra drömmen e att jag och baby siter en bil  och sedan stannar han bilen i mitten av ingenstans och vi bara sitter där och bara ÄR!!?!
En annan gång hade jag slagit (med näven) rakt på bröstet på baby så han typ tappa andan!
Men de mest sjukaste som hänt e att jag vaknade upp mitt i natten , och typ halvsover men ändå medveten om vad jag gör....jag väcker baby och säger " du blöder näsblod!" Han tittar på mig och känner efter om han blöder  vilket han inte gör medans jag upprepar " du blöder näsblod" och sen så säger jag " Nee kankse jag som blöder" och vänder mig om och somnar!

Tror jag börjar bli lite psykisk instabil..hmm!


Tror det blir soffan för mig nästa gång

Kommentarer
Postat av: BamBam

Du e farlig i sömnen alltså!

2009-01-13 @ 14:29:49
Postat av: Alina

söt header!

2009-01-13 @ 14:36:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0