Ingenrubrik!!

Ju mer tiden går desto mer inser man saker och ting, för varje dag som går så lär man sig saker!
Alla dagar som man har upplevet för att komma till nul äget är något jag är stolt över, jag är oehört glad för att vara den personen jag är idag.
Jag har insett en sak..och det är att jag har så många underbara människor i mitt liv, jag är lycklig jag är glad och det allra viktigaste JAG  MÅR BRA!

Jag hoppas att saker och ting håller sig till hur det är just nu, sen det dåliga som händer är bara något man slänger långt bak in i garderoben och låter ligga där tills de döör ut ur minnet!
Jag tittar på min vänstra sida och ser en person som får mig att må bra, en person som är en utav dom jag kommer hålla kärt hela livet... Jag har kommit till en nivå där jag har insett att saker som kunde påverka mig otroligt mycket för max ett halvår sen inte betyder nått för mig nu, jag växer för varje dag. varje sekund..

Imorn är nästa dag i mitt liv och det tar jag då!



For now imma enjoy every moment!




6/12♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0