It's Crazy

Hur vi människor ibland har en tendens att gå över gränsen, det sjukt hur man kan göra vad som helst för att man själv inte ska påverkas på någe sätt!
It's crazy hur vi måste göra/säga dom mest onödigaste mes sårbara saker för att själva inse senare att man är dum.
Men vad ska man säga, Your Human!
Jag kan erkänna att jag måste inse saker och ting Nu eller aldrig! jag måste sluta va så blind och helt förblindad av det cruel part of the world och bara få in i mitt huvud att jag har det bra, att jag förtjänar detta som  är så underbart och att inget kommer ta det ifrån mig om ja själv inte tillåter det, vilket aldrig kommer hända!

Jag hatar mig själv ibland för att jag kan va så envis och trångsynt och bara se mina feelings & Thoughts visst ska man tänka på sig själv till vissa gränser, but hey it takes two to tango!

Jag hoppas bara this doesnt affect my tango!
Cuz i sure do want  to dance my  tango for ever!


-Sorry



Kommentarer
Postat av: Hany

Your The Best <3

2009-01-19 @ 18:41:09
URL: http://hon3y.blogg.se/
Postat av: BamBam

Your The Best <3

2009-01-19 @ 18:42:09
URL: http://hon3y.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0