Just dont!

En sak ska jag säga er, jag har ont i huvudet åh nej detta är ingen vanlig headache utan den tar kål på mej, jag vakna av att jag fick skit ont i ena sidan på huvudet  sedan går jag  upp och duschar äter lite frukost, tar en värktablett och vilar lite , men nej ITS STILL THERE just ena sidan av  huvudet och ingen annanstans!
Det dunkar som bara den och självklar ska mitt humör sjunka till nivån DONT TALK TO ME DIN RÖST STÖR MIG... no offence.. ska iväg ut till stan o träffa nåra filurer senare så vi får väl se om jag blir på bättre humör eller om dom får stå ut med en grinig tjurig hany!



Kommentarer
Postat av: susan

hejhej



Jag och min kompis har veckans 2 frågor i vår blogg =) Vill du kika in och svara ?



Du får gärna fortsätta kika in hha :D

2009-01-10 @ 11:14:41
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0