Monday means murder!

Att folk snackar är något man vet, No news flash sorry...
Men en sak som jag inte förstår är varför man går och pratar om någon man inte ens känner, plus så läser personen min blogg..och HAN har inte ett jackshit med mig och göra men ändå så öppnar han sin mun och kallar mig för bitch!?
HAHA
Alltså do you know me?! har du ens haft en konversation med mig?!
Sorgligt, och du ska va en vuxen "man"
Varför inte bete sig som en, och orka klanka ner på en 19 åring när du själv är 25 - 26  tragiskt alltså!
Så aaa du kan gärna fortsätta prata does not bother me tycker bara det är så löjligt, och med tanke på att du läser min blogg så lär du se detta!

Sorglig människa alltså!
Gör dom flesta människor här en tjänst
GÅ GÖM DIG!


Kommentarer
Postat av: BamBam

Ja gå å GÖM DIG ! Patetiska mr S.J.

2009-01-19 @ 23:00:11
URL: http://hon3y.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0