Nytt år, nya tag, nya kapitel.. Oh yes indeeeeeeed

Gott nytt år på er alla i efterskott, det äckligt sjukt hur detta år  har sviiiiiiiiiischat förbi plus att det hänt så himla mycket!
jag va inte ute o partaja bland alla glada fulla människor utan jag va hemma och tog det lungt med Baby käka  middag och hadet det mysigt med the fireworks and stuff...vart lite vääääl mycket drinks för min del och blev lika pratglad som alltid, stackars Baby som fick stå ut med mig, but hey isnt he just perfect!  det va liiiiiiiite synd om mig med tanke på att jag skulle upp och jobba kl 7 dagen efter så ni kan ju räkna med vilken baaaksmälla jag hade dagen efter...i  pitty the fool wich is ME ME ME!!!


 

liiiiiiiiiite små tipsy sådär,






Jag fick min nyårskyyysss ...lalalala♥


Just nu sitter jag på soffan med muppen här  som kallar mig för weirdo, naaa baby whos the weirdo here?!?! not me! men det lungt i like you anyways!
Man hör hur folk fortfarande smäller en massa smällare härutanför, plus att baby nyss såg att det snöar, killen e LYCKLIG nu!

Nothing unusall idag, har glott när G har städat och rensat (Hjälpt liiiiiiite) men men hur som helst så har vi ju lovat att vi ska bli lite nyttigare det här året och bara moffa i oss en massa gott på lördagar,  God i feel like a 4 year old minns när mamma va på mig jämt om det där när jag va liten, but hey har lovat  sooo gotta keeeep it!
DOOOH!!!


fruktsallad, eeeh alltid tack satt så braaaaaaa med all juuuuciy fruits!



yeeeah soooo...BUH BAJ!

Kommentarer
Postat av: amela

Yoyoyoyoyoyoyoooo! Joda det var rätt okej, sj då? Verkar som om du hade a blast :) Vart gömmer du dina inlägg? Sluta lata dig ;)

2009-01-02 @ 21:19:12
URL: http://amelaa.blogg.se/
Postat av: Aaliyah

hehe skiit sötta ju :)! <3

2009-01-02 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0