Tröötteeer

Hur kan man va så trött när  man har sovit i drygt 9 timmar och jag sov som en stock heeeeeeeeeeeelt skööönt, och inte bara inatt utan  i flera nätter.
Jut nu sitter jag på soffan och känner hur mina ögonlock vill svika mig, känns som att jag har varit vaken i drygt 3 dygn utan sömn , undra hur det kommer på jobbet ikväll som tur är så slutar jag 20:30!
Jag skulle egentligen ha åkt hem till kära Flen idag eftersom min älskade bror fyllde 10 år igår har saknat han så fruktansvärt mkt, men neeeej jobbet kommer emellan, jag hade totalt glömt bort att jag skulle jobba idag så jag hade gjort planer!
Its gonna brake my heart och prata med broshan idag och tala om för han att jag inte kommer idag, jag har ALDRIG missat nån av mina syskons B-dayz  det är den allra första gången nu and it SUCKS=( han såg sååå fram emot att jag skulle komma hem, men får ta de nästa vecka då jag är ledig då hoppas jag att jag kan vara hemma  med min kära familj lite längre till och med!!!



        Hanad i rött & Haibe i blått




Nu är Hanad 10 år, guud vad tiden går fort , känns som att det va igår han kom hem från bb!!

Grattis grattis hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0